Edkrs değerim 9dan 7ye düştüğü için 2 ünite kan verdiler 37+1 de doğurdum.Doktor doğumdan önce sorun olmaz dedi ama hastanede bayıldım ben sezaryen oldum yürüyüşü kaldırmadı bedenim önemli bi konu başka bir doktora danışın isterseniz.Her beden aynı değil tabi ama önlem almak daha iyi sonuçlar verebilir🥰