meteniinannesi çok iyi yapmışsınız. Ben de aynı durumu yaşadım 28. haftamda sağlık ocağı tahlil istedi o şekilde öğrendim. Acil bi şekilde hastaneye yönlendirdi. Gerekirse takviye verirler dedi. Hemoglobin 7.8di doktor demir ilacını günde 3’e yükseltti, 2 hafta sonra çağırdı 30. haftamda gittim 8.8 olmuştu. İlaca aynı şekilde devam dedi. Dün acile gitmiştim orda kan aldı 9.7 olmuş 32. haftamdayım. Perşembe tekrar randevum var 33 olacağım. Karadut pekmezi tükettim, çay ve kahveye ara verdim. İlacı aksatmadım çok şükür toparladım. Siz de aksatmayın gerekirse doktorunuzu değiştirin