Yagmur1991 Btlkhrmnozz yeni aldım yeni dogan ins memnun kalırım 2 numara da sleppy aldim hangisi iyi gelirse diye
Reina Btlkhrmnozz 42 günlük bebeğim var çok memnunum. Hiç pişik olmadı krem bile sürmedim henüz. Sızma problemi de yaşamadık onu almasam sleepy alırdım. İkiside doğal bez
Deletedmom277 Btlkhrmnozz Kalıp olarak küçük bir bez mesela kullanan arkadaşlarım 2 kullanacaksa 3 numarasını alıyorlar
Babymam Btlkhrmnozz ben kullanıyorum 9 ayı geçiyor oğlum primadan geçtim tek sıkıntımız başka bezden geçen olursa bir numara büyüğünü alın derim lastikli olduğu için sızma yapar diğer bezlere göre küçük yani
Btlkhrmnozz Yagmur1991 bende bi paket molfix yeni doğan aldım bi pakette sleepy. Molfix daha uygun fiyatlı hem.
Btlkhrmnozz Reina bende bugün aldım molfix fiyat olarakda uygun geldi inşaallah bende memnun kalırım.
Btlkhrmnozz Deletedmom277 ben yeni doğan bi paket aldım denemek için memnun kalırsam dediğin gbi bi büyüğünü alırım🌸
Btlkhrmnozz Babymam evet herkesin yorumu aynı bende bi paket aldım denemek için memnun kalırsam bi beden büyük alıp kullanırım inşaallah
Aysel23 Bende yenidoğan 2 paket aldım deneyip görücem inşallah bebeğimin cildine uyumlu olur pişik sorunumuz olmaz 🙅♀️