mlkunal betanın haftayla ilgisi yok doktorumun söylediğine göre. Bende 5+4üm cuma günü beta 670(5+1)çıktı. Bugün tekrar kan verecektim vajinalultrasonla kese göründü doktorum betaya bakmaya gerek yok daha dedi. Benim artışlarımda şöyleydi hatta bir artış biraz düşük olmuştu çok stres olmuştum dış gebelik korkusu olmuştu.
23, 65,109,268,338,670.
Benim artışlarımda böyleydi. Çok şükür keseyi bugün gördük daha beta için kan vermedim❤️