Berenorn Kızlar selam çok özürdileyerek soruyorum 31. Haftamdayım karnıma arada bir ağrı giriyor tuvalete çıkma ihtiyacı duyuyorum ama çıkıyorum çıkamıyorum arası bişey bu durumun bebeğe zararı varmıdır
eymis Berenorn hamilelikte kabızlık normal değil mi benim daha 7. haftam ama bende aynı durumdayım normalde rahat tuvalete çıkan biriydim ama hamilelikten sonra zorlanıyorum araştırdığım kadarıyla da normal ama sen istersen doktoruna bir danış
xLucy Berenorn muhtemelen gaz sancısı çekiyorsunuz bende de aynı durum var 🥹 bana yürüyüş çok iyi geliyor 🙏🏻
Laviniiaa Berenorn 32deyim 3 gündür bende de aynı durum var bence bebek iyice büyüdüğünden oluyor. Kafana takma sonuçta yaşamadığımız hiçbir şey kalmadı bu da 2 güne geçer başka problem başlar 🙂
Berenorn eymis hamileliğimde kabızlık sorunu hiç yaşamadım ben bu haftama kadar hatta demir ilacı bile kabız yapmamıştı beni ama ağrılı bir karın ağrısıyla acil tuvalete çıkma isteği duyduğum halde çıkamıyorum tuvalete anlamadım
eymis Berenorn gaz sancısı olabilir ama siz doktor kontrolüne gittiğinizde doktorunuza da danışın gazsa sade maden suyu ve yürüyüş iyi gelebilir
rumeysa_d ben de problem yaşamazdım amaaa 6. haftadamdayım, 3 günde bir anca bu ne yavv onun bile karın ağrısı şişliği yetiyor 🤦🏻♀️