NimetSa Şeker yüklemesi mi ne onu yapacak doktorum 2 hafta sonra ama aç gel dedi randevum saat 15.00 da o saate kadar mı bişey yemeyim yoksa sabah yiyip öğlen falan mı bişey yemeyim kafam karıştı 🤦🏻♀️
Bsrakaplan NimetSa hayir seker yükleme ac karnına yapiliyor rabdevu saatinden once sabah ac karnina git yaptır sonra 3 te kontrolune gidersin de benim anlamadigim neden saglik ocaginda yaptirmiyorsunuz ben saglik ocaginda yaptirdim dün
NimetSa Bsrakaplan bilmiyordum ki Canım doktor aç gel dedi sadece sağlık ocağında oluyorsa orda yaptırırım benim için daha iyi olur saol canım ☺️
Bsrakaplan Kurall evet tabii ki canim dun yaptırdım daha sadece icecegini kendin aliyorsun. Demir hapini bile saglik ocağı ucretsiz veriyor sana
Tugbax68 Sabah ac gidiyorsun iki tüp kan alıyorlar glikoz şurubu aldiriyoryor içtikten bir saat sonra bir tüp kan veriyorsun bir saat daha bekleyip bir tu kan daha veriyorsun bu sürede yiyecek yemiyorsun
Bsrakaplan NimetSa syrf para alsinlar diye yazık günah kuzum ya saglik ocaginda eben vardi zaten ara yapiyorlar verme para bosuna
Hamile41 Bende de istedi bebek onden gidiyormus ama ben kilo almadim sismedim seker oldugunu dusunmuyorum zararli diye de duydum o yuzden saglik ocagina ac gittim tahlil verdim yarin sonucu alcam pazartrsi de tok karnima yaptircam saglikocagindaki doktorda hamilelikte tatli seyler iyi degil dedi boylesi daha iyimis
Bsrakaplan NimetSa aaaa canım ya ben özel hastaneye gidiyorsun sandim yok yoj devlette degil 😁 hatlar karisti
NimetSa Bsrakaplan yok canım başta hevesle özele gidiyordum limit bitti devletle idare edicez artık 😂😂