37+5im Sabah 06.30 civarı suyum geldi hemen hastaneye geldik ama o saat bu saat ufak tefek sancılar dışında sancım yok iki saat kadar suni sancı verdiler şimdi onu da kestiler öylece bekliyorum sezeryana dönmesinden de korkuyorum böyle olup normal doğum yapan var mı artık hem çok yoruldum hem korkmaya başladım