Kizlar kontrolüm vardı ona gittim. (39+0) Doğumhane katına çıkmak zorunda kaldim. İlk doğumum başıma gelecekleri bilmediğimden mükemmel cesaretim vardı. Neyse doğumhane katına çıktım bir kadın vardı doğumda hastaneyi indirdi kaldırdı sesiyle resmen. Orda ben ve diğer hamileler aşırı panik olduk. Böyle bi bağırma yok çünkü. Şimdi sürem çok az kaldı ve kendimi tekrar cesaretlendirmem gerek😂