cennetmelegininannesi Kızlar geçen hafta Salı günü kan verdim 221 bugün gittim doktora usg baktı kese yok ultrasona göre gebelik yok kan istedi kan verdim beta 2201 çıktı doktora yazdım hala dönüş yapmadı bu değerde görünmemesi normal mi ?
3boysmom cennetmelegininannesi sat a göre kaç haftalıksın canım? genelde 6.haftadan önce pek görülmüyor kese
endlesslove1 cennetmelegininannesi benim 1021 di kese gözükmez demişti 190 gün sonra gel kese gözükür dedi öylede olmuştu
Laviniiaa cennetmelegininannesi 3bin değer üstü kese görünüyor karından ultrasonda, bence gebelik başında alttan muayene yaptırma birkaç gün kendin kan ver takip et 3 4 bin olunca da git doktora
pengumommy İlk haftalarda karından bakılınca gözükmez dedi doktor bende beta HCG artışı var ama karından kese göremedi doktor yarın gideceğim alttan bakmaları gerekiyor dedi
pengumommy cennetmelegininannesi benimde beta HCG yavaş yükselme var pazar gjttim karından görmedi bugün ASM gittin doktor zaten göremez vajinal bakması gerekirdi sen yine de içini ferah tut dedi yarın gideceğim bakalim
cennetmelegininannesi pengumommy hadi inşallah görünür hayırlısı olsun. Ben düzenli beta baktırmadık ilk 8 gün önce baktırdım birde bugün 8 gün önce 221 di doktor 1600 lerde olması lazım bugün dedi benim 2201 çıktı usg de gebelik yok dedi
Rumsamut cennetmelegininannesi benim 4.haftada 2200dü değerim ultrasonda bişey göremedi ama betan güzel artmış 5.hafta gel dedi. 5+3 de keseyi gördük. Sen de haftaya görürsün diye düşünüyorum inşallah canım