vanilya_kokusu_ visnelicheescake çok şükür valla inşallah bulantım olmaz hiç senin çok zor gerçekten 🥹
Pink29 vanilya_kokusu_ 😌😌bulantı demışsınız doktorunuz ılac verdı mı bana prilam vermıştı ılk haftalar ıcın ıse yarıyor bnce bır de zencefilli gazoz önermişti arada ıcıyorum bulantıyı alıyor
vanilya_kokusu_ Pink29 prilam 3 kutu bitirdim valla ama artık kulanmiyorum 3 gündür ise yaramıyor çünkü boşuna iciyiedum cuma günü randevum var doktor a daha iyi bir ilaç varsa isticem çok zorlanıyorum artik 😥
Pink29 vanilya_kokusu_ umarım en kısa zamanda geçer sıkmayın canınızı bunlar gecıcı süreçler öyle düşünelim 😌
vanilya_kokusu_ Pink29 inşallah canım ya aslında geçici olduğunu biliyoruz da zor gecince can sıkıntısı oluyor biraz
cakirbebek vanilya_kokusu_ ben ciplak elle devamli yapıyorum sorun olmadi insallah olmZ. Hatta şimdi yaptım daha
Pink29 vanilya_kokusu_ şimdi aklıma geldı evde kekık varsa kaynatıp suyunu bır çay bardağı içersenız gerçekten o tiksıntıyı alıyor aslında zahter en ıyısı bulantı ıcın ama evde kekık varsa o da hemen pratık çözüm bır deneyın derım bulantıyı alacağını düşünüyorum
Deleted33000 vanilya_kokusu_ ben hamileyken kendim doğradım pişirdim yedim ve bebeğim doğdu sirtimda ve gobeginde leke var ilgisi varmıdır bilmem