Allahneverdiysee 1 dakika içinde çıktı marka çok farklı planlı gebelik değil midem rahatsız şüphelendim elimde vardı yaptım . Sizce var mı?
Allahneverdiysee mlke2906 bilmiyorum ki normalde hep hesaplardım 2 keredir hesap tutmuyordum ama reglim biteli 7 gün falan oldu
Allahneverdiysee Regl bitimizde biz hep korunmasız birliktelik yaşıyorduk benim reglim 10 günü aşıyor çünkü lekelenmeler devam ediyor acaba gebelik olabilir mi?
Allahneverdiysee Elim ayağım titriyor kızlar bizim aile hekimi de sorunlu aylar önce kan vermiştim çıkmadı hala gitmek istemiyorum oraya acile de gidemem
Rumsamut Allahneverdiysee Başka bi aile hekimine gidin ya da kadın doğuma gidip kan tahlili yaptırın. Bence hamile gibisiniz
Rumsamut firstmomys Allahneverdiysee Birkaö gün bekleyin başka marka testte yapın en iyisi. Adetinizin gecikmesini bekleyin ya da
Allahneverdiysee firstmomys az önce days comfort denedim bir şey görünmedi yine de emin değilim daha yeni kahve içmişti yarım saat geçmeden test yaptım afedersin henüz kahve kokusu geliyordu yanıltmış olabilir mi
Allahneverdiysee busrax_ farklı marka denedim bir şey çıkmadı ama henüz ıdrara sıkışmadan yaptım ve yeni kahve içmiştim etkiler mi acaba