bayatlamayankurabiye 30+5 günlügum bende 2 gün önce şiddetli geçemeyen sancı yüzünden acile gittim alttan baktı doktor rahim ağzı 27 mm ölçüldü acıklik yoktu ama sonra nstye bağladılar düzensiz sancılarım kasılmalarim çıktı hemşire baktı sancı var dedi nstden 37 ye kadar yükseldi sancılarım doktor sancın yok gidebilrisin dedi açıkçası umursamadi gibi hissetim ve rahim ağzının uzunluğu kafama takıldı bir kaç saat önce yine şiddetli sancı yaşadım 1 saat boyunca şu an geçti ama ne yapsam bilemdim bir yandan da riske girmez kötü bir şey olsa yatırdı diyorum ama 2 gündür çok canım sıkıldı bir şey olurda fark etmem diye