Merhaba arkadaşlar. 2 gebelik yaşadım ikisininde kalbi durdu karnımda. Ilk gebeligimde 19 haftalikti ölü doğum yaptım. Kan sulandirici kullanmamistim. Ikinci gebeligimde başından beri kan sulandirici kullandim ama 29 haftada yine kalbi durarak kaybettim yavrumu. Doktorum genetik test yaptirmami söyledi. Erciyes üniversitesi fakültesi daha güvenilir geldi bana randevuyu oraya almaya düşünüyorum ama sistemde 2 tane muayene sekmesi gözüküyor. Birisi normal digerisi ise kromozom analizi diyor. Acaba hangisine almalıyım. Fikri olup yönlendirebilen olursa çok mutlu olurum. Bir de muayeneye gittigimizde hem esimden hem benden kan aliyorlar mi yoksa esime ayrı mi randevu almam lazim?