Aaayseeert Çok saçma. Olay olmadan neyine olumlu konuşuyorlar. Bu süreç öyle hemen hoop olan bir süreç değil. Defalarca deneyen var. Benim doktorum hep sessiz kalırdı. Biz elimizden geleni yaparız. Gerisi taktir derdi. Ben de kendi kendime düşünüyordum demek ki bu işin garantisi yok. Bir de olumsuz hiç konuşmadığı için umut da aşılamadigi için şunu düşünmeye basliyorsun. Biz sebepleri gerçekleştirdik gerisi taktir. Bu sefer süreçte kendi kendine olumlama yapmaya başlıyorsun. Allah dilerse olur diye. Bir bakiyorsun tak olmuş. Psikoloji bu süreçte çok önemli. Doktor çok önemli. Uçan kaçan,Umut aşılayan doktorlardan uzak durun.