Bugün temizlik yaparken yerdeki kiyafeti almak için eyildim. Baya elimi uzatarak eğildim masanın arkasına düşmüştü diye. Kalktıkdan sonra hafif ağrılarım oldu. Şiddetli değil amma . Sizce birşey olmuşmudur? Tehlikeli mi bu? Bir daha eğilmiycem zaten söz verdim kendime