- Eylül de regil oldum 11 Eylül’de reglim bitti
13 Eylül’de ovulasyon başladım. Ne zman Pink görürüm bilmiyorum Pink konusnda yardımlarınıza ihtiyacım var ovulasyon takibi 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 ve lütfen dualarınızı bekliyorum canlarım sağlıklı sekilde tutunur sağlıklı şekilde kucağıma alırım umarım 💕💕 6 ay önce düşük yaptım kalbi durdu tekrar gebe kalmk sağlıklı sekilde kucağıma almak istiyorum