DAS BHT clinic tema hastanesinde züat acar perinatolojiye gitmiştim baya memnun kaldım bebeğim yüzünü göstermedi diye bir hafta sonra tekrar çağırmıştı bıkmadan 1saat 15 dakika sürmüştü bir hafta sonra da yüzünü göstermedi diye abartısız 1 saat 5 dakika sürdü baya ilgili iyi bi doktor ben çok memnun kalmıştım öneririm size de :)