S-nur1 sezaryenden sonra bolll sıvı tüketin ve doğuma kadar kan yapan ne yer içerseniz kâr.Son aya kadar kan ilacı kullanmadım hap yutamadığım için en son doktor değiştirdim suyla seyreltilebilir kan ilacı verdi toparladım biraz ama yine de 7 ayı telafi edemedi tabii kansız kalınca doğumdan sonra ayağa kalktım ama yürüyemedim baş dönmesi ve mide bulantısından hemen kan takviyesi yaptılar ve anında iyi geldi🥰İğne sonda falan her şey hikaye gerçekten acımıyor ben doğumdan önce kan verirken daha fazla acımıştı diyebilirim.İlk yürüyüşte kalkmadan önce ayaklarınızı hareket ettirin uyuşukluk geçtikte daha kolay kalkıyorsunuz dik durmak biraz sıkıntı ama geçiyor.Sonrası oldu bitti gittiiii bi bakıyorsunuz bebiş 1 haftalık 1 aylık 1 yaşında😅