Esra11_10 Benden genetik olarak bebeğime egzama geçti elinde var yüzünde de hafif doktor bu kremi önerdi ama nemlendirici galiba yorumlarına baktım egzamaya iyi gelir mi ki
Fuunndaaa Esra11_10 benim ailemde herkeste var bu kremide kullanıyorum kaşıntıyı azaltıyor azda olsa ama tabi mucize ürün değl
Meyra19 Esra11_10 evet ben kullanıyorum oğluma ayrıca biodermanin sampuanini da kullanıyorum çocuğum atopik dermatit olduğu için Bioderma ürünlerinden çok memnunum
erikarpuz Esra11_10 ben kullanıyorum yüzümde bölgesel vardı tam anlamıyla geçmedi maalesef ama yumuşattı diyebilirim içeriği temiz kullanılabilir
Nrdnkrts Esra11_10 egzemaya iyi gelip gelmediğini bilmiyorumda baya nemli bırakıyor cildi kurutmuyor kasintiyi alıyor evet son zamanda baya pahalanmis Allah şifa versin
Esra11_10 erikarpuz sizin genetiğinizde var mı bilemem ama bizde kimsede yoktu ben küçükken başlamış annem doktor doktor gezdik derdi 5 senedir falanda hiç çıkmıyordu bende yara falan şimdi oldu yani iyileşiyo yara ama mevsim geçişlerinde yada stres yaptığındq çok deterjanla uğraştığında çıkıyo
Burcud Benim çocuğumda da vardı piyasadaki bütün kremleri kullandım mustela la rosche yani şöyle söyleyeyim en markalıdan markasıza kadar en iyi bioderma atoderm bence kullanın özellikle banyodan sonra tamamen kurulamadan sürün