Kızlar, doğum yapalı 20 gün oldu. Emzirme ile ilgili sorunlar yaşıyorum , önce sütüm azdı bebeğim sarılık oldu, habire artsın diye uğraştım , aynı anda sağım yaptım ve tüm tuşlara bastım artsın diye. Ki arttı baya. Sonra Mastit olurum aşırı üretim olur diye sağımı kestim. Bu sefer sol göğsümde tıkanıklık oldu, süt incisi oldu onu açana geçirene kadar uğraştım birkaç gün. Derken sütüm azaldı gibi gelmeye başladı. Yani bebeğim emiyordu çiş kaka sayısı normaldi ama önceki gibi çok yoktu gibi geldi, bu sefer tekrar sağıma başladım ve süt artsın diye uğraştım. Bu sefer de diğer göğsüm aşırı şişti, Ağrı var hatta , elimle sürekli masaj yaparak açmaya çalışıyorum. Ben nerede yanlış yapıyorum?