Zhde anethole o çok canını acitabilir çünkü birden çektiği için zararı olur cildini bozar, sdce moru kullan ben hiç pembe kullanmadım hep mor kullandım ve bayada memnunum buradaki herkeze tavsiye ettim kullannanlar baya var
winnie_the_pooh anethole epilasyon da yapmayı düşündüm ama öyle çok kıl oluştu ki şaşırırsınız 😅😅 bebişim etkilenir diye korkuyorum kökten alırsam
anethole winnie_the_pooh bende o kadar var ki görünce şaşıracağım çok nadir kişiler vardır jdjd bu konuda iddialıyım kdjdjd kılı tüyü bi bitiremedim pürüzsüz insanları görünce kendimden soğuyorum 🥲 Bebemiz bari normal olsaydı
Hhatiicee winnie_the_pooh pcoslu olduğum için daha öncede çıkıyordu karın bölgemde agda ile alıyorum cnm ben
winnie_the_pooh Hhatiicee bende epilasyon aletiyle alıyordum ama şimdi işte hamilelikte bilemedim ne yapsam
winnie_the_pooh Katres özellikle instagramda kadınların hamile göbeklerini görüyorum pürüzsüz tertemiz. Bir de kendime bakıyorum orman gibi tüyler 😅
Aysenurkeser winnie_the_pooh bende de var ve sarı değiller bende ağda yapmak istedim ama kasılmadan dolayı sonra vazgeçtim
merymom_ winnie_the_pooh ayy bende de var tüyler bende çok çekiniyorum karnımı açınca 🙈 ama dokunmadım hiçbir şekilde kalıcı olmasın diye sonra uğraşması zor olur dedim inşallah dökülür gider doğumdan sonra
Briahll winnie_the_pooh Ay bende aynı durumdayım ya üstelik bekarken karnıma da lazer yaptırmıştım tüy müy yoktu şimdiki hali fena. Eşim geçen gün karnın benim karnıma benzemiş deyip güldü bende kızının suçu napalım onun yüzünden dedim😂😂
winnie_the_pooh Briahll benim eşimde aslında umursamaz şakasını yapar ama işte ben duramıyorum 😄 hâlâ gizlemeye çalışıyorum orman gibi olan karnımı
anethole @“Emiiineee”# winnie_the_pooh sorma yaa ailede tek ben böyleyim mağara adamlığı bana düşmüş. Abim bile benden daha tüysüz imreniyorum. Hormonlar da normal çıktı. Bilimin gelişmesini bekliyorum kdkdjdj lazerle olacak gibi değil bu iş
Briahll winnie_the_pooh benimki de aynı 😂 gizlemeye çalışmıyorum yahu biz onları kıllı kıllı çekiyoruz onlar da bzii çeksin üstelik bizimki geçici Bi dönem doğurduktan sonra dökülecek inşallah 😂 kendilerine gülsün onlar 😂
beyzaakartal winnie_the_pooh valla ben saldım artık direkt jiletle alıyorum çıkınca doğumdan sonra lazere gidicem zaten çokta takmıyorum o yüzden hamilelikte kıllar tavan yaptı içim rahat etmiyor gözüme batıyor kendimi öyle görünce
Seyda-06 winnie_the_pooh dimi karanlıkta belli olmuyor hele bide beyaz göbekliysek siyah siyah nasıl gözüküyor 😄