Elwing6 Cinsiyeti 11.haftada ogrenen var mi? Bugun 2li testimiz vardi.belli degildir dimi dedim erkek gibi ama kesin degil dedi..sizce ?bir bakar misiniz? O cikinti bana ayagini bukmus gibi geldi :) ama erkekte yanilma daha az olur sanirim. [url=https://hizliresim.com/LlN9gZ][img]https://i.hizliresim.com/LlN9gZ.jpg[/img][/url]
Papatyapapatya Elwing6 canım 11hafta erken daha...ben 15+6daha belli değil...ama 11hafta erken gibi bana göre...sağlıklı olsunlar da erkek kız fark etmez❤
Saratln Elwing6 canım ben düm gittim 13 haftada tam gözükecekti eliyle gizledi..😃 Biliyorum sabırsızsın bende öyleylim ama az daha sabır . 💛
Handegunas Elwing6 canım o çıkıntı o olmasa bile doktorlar pelvis kemiği yapısından kafa tası şeklinden anlıyorlar cinsiyeti. Hayırlı olsun 🥰🙏🏻❤️
Elwing6 Papatyapapatya banada erken geldi ama kiz dese erken diyecegim erkekte gormus olmasi lazim biseyler sanirim:)
Snmilkrkrtl Bizde 11. Haftamızda kontrole gittiğimizde cinsiyet için erkek gibi ama net bişey söylemicem bidahaki gelişinizde netleşir demişti erkekse öabuk belli ediyormuş kemik yapısından bile anlayabiliyorlarmış ikili testi 13. Haftada yaptırdık 16. Haftada gittik kesin erkek denildi detaylı ultrasondada zaten aça aça gösterdiği tek yeri orasıydı 🙈
Elwing6 Snmilkrkrtl hahahah :) bizimkide cok iri tam bir minik dana :)kesin erkek diyoruz bizde o yuzden ...
Elwing6 Saratln 11.hafta bir seyler soylemek icin bencede erken ama doktorum soyledi iste :)))) kesin degilde dedo gerci ama ne gorebildi merak ediyorum bi cikinti var evet ama kizlarda da oluyormus :)
Saratln Elwing6 aynen bende eliyle gizlemeden önce sanki bi çıkıntı gördüm gibi ama doktor bişey demedi..❤ Sağlıklı olsunlarda inşaAllah..🕊🕊🕊🕊
Nur08 Elwing6 kuzum banada 11 de erkek gibi dedi cikinti var sanki dedi15 te başka doktor kızın var dedi
Elwing6 Nur08 hayirlisi olsun tabiki saglikli olsun ama kiz olsun cok istedim..bir cocuk dusunuyodum :)
Elwing6 AsyamLinam kiz diyip erkek cikmasi biraz normal :) erkek deyip kiz cikani pek gormuyorum :) genelde goruyorlar herhalde