Suheda benim 22şubatta randevum doktor da muayene için bi ays onar gel demişti ona göre sonuçla giderim düşünc si için sormuştum sanırım biraz geç çıkacak gibi o zaman randevuma normal günümde gideyim bi daha sonucu alınca tekrardan giderim inşallah güzel haberler alırsınız