Anonim1260 Kızlar bat günüm 12 eylüldü bugün gecikmemin üçüncü günü erken gebelik testi yaptım sonuç negatif battan bir gün önce kahve rengi leke geldi sonrasında daha olmadı şuan da mide bulantısı baş dönmem var acaba geç döllenme gibi bir şey olabilir mi
Bykessra Anonim1260 4 günlük geç döllenme ile hamileyim şu an belki sizinde öyledir geç yumurtlamış olabilirsiniz adet olmadıkça ihtimal var demek. Gecikemnin
Muallim3 Anonim1260 Arkadaşlar bat ne demek? Hep burada görüyorum ama ne anlama geldiğini çözemedim. 🙈
mavisanne0 Bazen psikolojik oluyor ama lekelenme üzerine tekrar bişey gelmediyse bence bi kan testi yaptır ya da yarın sabah tekrarla inşallah vardır 🥰
Anonim1260 mavisanne0 Yok canım 11 eylülde bir kere lekelenmem oldu sonrasın da daha olmadı bir buçuk yıldır deniyoruz kanda negatif görmekten korkuyoruz o yüzden cesaret edip yaptırmadım erken gebelik testlerinde silik çizgi bile çıkmadı oda stres yaptırdı
Anonim1260 Bykessra İnşallah canım ovulasyon testleri ile yumurtlama takibi yapıyordum bu ay geç yumurtlamam oldu yumurtlamamın üzerinden 11 gün geçti bugün olsa çıkarmaydı acaba
mavisanne0 Anonim1260 Seni çok iyi anlıyorum aynı durumdayız🥹🥰 Ama ben tedaviye başladım 3 aydır çatlatma iğnesi falan kullanıyorum. Sen tedavisiz mi deniyorsun?
Anonim1260 mavisanne0 Yok canım tedavi olmuyoruz temmuz ayında boş gebelik düşüğüm oldu doktorumuz bir kaç ay daha doğal yollar ile yumurtlama takip edilerek denememiz gerektiğini söyledi düşükten beri yaşadığım ilk adet gecikmem
mavisanne0 Anonim1260 Ben hiç gebelik geçirmedim ne boş ne düşük hiç 😕 Umarım en yakın zamanda hayırlı haberler alırız sağlıkla inşallah 🥰
Anonim1260 mavisanne0 İnşallah canım kan verdim şimdi sonucunu bekliyorum hakkımızda hayırlısı olsun inşallah