1903kartalice Başım ağrıyor Böyle bayılma hissi geliyor arada halsizim Alt karnım sırtımda da ağrı var Bebek hareketlerini hissedebiliyorum 34+1 deyim
Embu 1903kartalice Ben bu sebepten gece acile gittim canım baş ağrım geçmedi tansiyonum çıkmış bebekte sorun yoktu ama yine nst ye felan bağlayıp parol serum takıp yolladılar eğer tansiyon düşmez artarsa yine gel test yapalım dediler
1903kartalice Embu ya gün icinde geciyor aksama dogru dünde bu sekilde 2 gundur boyle qyakta duramıyorum gündüz bayilcqk gibi oluyorum Gecen gun soguk terlemede vardi ama gecti bilemiyorum iste tansiyon aleti yok evde
Embu 1903kartalice eczanede ölçtür canım ya da sağlık ocağına gitseniz de olur tansiyon önemli hamilelikte