Beta degerlerim az çıkıyordu zaten ilk45,2 gün sorna 64 bir gün sorna 99 2 gün sorna 91 düşmüştü bugün 81 ana hiç kanamam.yok doktor dedi düşüyor ama az düşüyor yapacak birşey yok haftaya kadar bekle belki sağlıklı bebek de olabilir kendi kendine de düşebilir kürtaj da yapabiliriz ay hiç birşey belli değil böyle olan var mı bu bebek gelişsede sizce sağlıklı olur mu yoksa düşer mi bana yardım edin beynim patlıyor