oglussannesiiii Kızlar cuma günü perinatolojiye gideceğim o zaman 37 haftalık olucam muayaneden önce nst çektiriyor muyuz yoksa muayeneden sonra mı bide tansiyon nstyle birlikte mi ölçülüyor bilen var mı ankarada ilk nstem