Merhaba güzel annelerim anne adaylarım . Hastane çantası hazırlamaya başladım artık ama eksik yada fazla birsey var mı bilemedim hemşireye verilcekler için 1 takım kıyafet bez battaniye koydum artı yemek olarak 3 4 takım battaniye zıbın 15 adet bez ıslak mendil koydum kendim için 2 adet pijama 3 4 tane depend 1 paket molped 2 adet emzirme sutyeni ve atleti koydum harici başka koy dediğiniz var mı lazım olucak dediğiniz biberon ve emzik krem koyucam . Bide şey sorucam zaten hastane için çanta hazırlıyoruz yani ben küçük orta boy bavula koyuyorum ikimiz için de onun harici bebek çantasıni almama gerek var mı yanıma ?