Rumsamut sinem25744 4 haftalıkken gitmiştim beta değerim 2200 olmasına rağmen kese görünmemişti. 5. Haftada çağırdı 5+3 iken gittim ve kese göründü.
meryys sinem25744 Betam 350 civarı olduğunda 1 hafta sonraya çağırdı doktorum 5+1de sadece keseyi gördük