Bugün 29 eylul için gün aldık eve geldım ağlama tuttu,4,5 yasında oğlum ver ılk doğumuma korkusuzca gırmıstım neyle karsılasacağımı bılmeden ama ıkıncı doğumda ınanılmaz korku var ve ben bunu yenemıyorum ne yapmam lazım kızlar akıl verın bır tek ben boyleymısım gıbı hıssedıyorum kızıyorum da kendıme tek doğum yapan sen mısın dıye,herseyde oğlum aklıma gelıyor üzülüyorum😔