balbocegii en erken yapan ben olabilirim 😁😁 9. Haftadan başladım şuan 20. Haftaya girmek üzereyim . Bende bebek bezi konusunda kararsızım ya acaba doğmadan tek paket alıp denesem mi yoksa stok mu yapsam bilemiyorum . Belki uyuşmaz bebeğimizin vücuduyla diye hani ?