Nazlilkin Selam arkadaslar 38. Haftadayim halaaa bir tık yok.sadece geceler cok kasilmalarim oluyo o kadar 🙅♀️ 22. Haftadan erken dogum riski vardi şu serklaj yuzunden. 33. Haftada aciklik var dediler yatirdilar hastanede 10 gun. Simdide 38. Haftadayim tık yox valla 😂 sabrim tukendi artik 🙄 ne yapsam cabuk gelir 🤷♀️ ?