Sevimlimom Kızlar ilk kontrolüme gittim baktı kese gibi bisey var dedi Alttan muayene edecekti ben yok dedim kan verdim bir de öyle bakalım dedi ister istemez huzursuzlandim ne zamana görünür kese kan beta ile anlaşılır mı
Ecrin_47 Sevimlimom cnm ben 4+6 günlükken gördü kesemi doktor 6+6 kalp atışını duyduk sizin de görülür ☺️
ecemk94 Sevimlimom vajinal baktırmazsanız net olarak 8 haftadan önce zor olabiliyor. Ben de 4-6 haftalarda hep vajinal baktı. İlk karından muayenem 8.haftada oldu
atesvesu Sevimlimom vajinal baktirabilirsin sorun olmuyor düşüğe de neden olmuyor kese için iki kere baktırdım
ayseannesafakbaba Kese var bende ama bebek göremedim dedi on gün sonra tekrar gel dedi doktor olmazsa vahinal ultrason dedi ne oluyor anlamadım çok hevesle gittim aslında dua edin bebeğim görünsün ilk olacak daha yeni evliyim sanki hastane başıma yıkıldı
yellowchick ayseannesafakbaba yani bu haftada kesenin içinde bebek gormeye çalışan doktoru değiştirin bence bu haftalarda kese daha yeni oluşuyor canınızı sıkmayın
ayseannesafakbaba yellowchick bende öyle düşündüm bir sonraki hafta başkasına gideceğim tüm doktorları gezerim gerekirse ama yeter ki kötü olmasın aklıma binbir tane soru geliyor
betusss343 Sevimlimom ilkini 4+6 da görmüştüm beta o gün 7600 lerdeymiş. Bu sefer kaç beta olduğunu bilmiyorum ama 5+0 da gidince gördüm bugün. Karından hepsi. Yine de görünmemesi normal bu aşamalarda