MadameHappy34 dilek190 Son 4 paylaşım cinsiyet ile ilgili 😬çoğunluk erkek demiş zaten kız duymak istiyorsunuz ama kısmette ne varsa o 👍
dilek190 MadameHappy34 😅😅 gönül kızçe istiyo ama kısmet evet cevap az geldi o yuzden yazdim bide neye gore soylediklerini merak ettim
H_selooo MadameHappy34 bu erkek bebek istememe durumunu anlayamıyorum😂 tek erkek bebek askı bende var herhalde 😁
MadameHappy34 H_selooo 😀Erkek oğlu olduğu için ikinci kız istiyor insan ama gerçekten çok fazla kız çocuğu isteyen taraf var 🤣 dünya ya erkek çocuğu da ihtiyaç onu unutuyoruz. 🤣🤣
dilek190 Yaswinn dogru cunku oglumun kesesi yuvarlakti bununda fasulye bilemedim hayırlisı ya ama merka icindeyim 😅