bsrm bebecim benim doktorum migdene zarari yoksa herhangi bir sorun yok demişti ilk gebeliğimde bende aci yemek istiyorim ama eşim izin vermiyor
momica bebecim ben tükettim hiç zararı olur diye de duymadım sadece mide yanması yapıyordu arada bana ama yoğun baharat olmasa hiçbir şey yiyemezdim
Ozgekiz bebecim ben iki gebeligimde de çok tükettim, ilk aylardan itibaren 😊 emzirirken dikkat etmiştim sütün tadını etkiler diye okumuştum, atamadım kafamdan o yazıyı. Ama hamilelikte sorun yok diye biliyorum
bebecim Ozgekiz bende sürekli acı baharatlı ve tuzlu şeyler tüketmek istiyorum çok tatlı düşkünü biri değilim ☺️