Kızlar selamlar. Uzun zamandır buralarda yoktum. Kafamı toparlamaya ihtiyacım vardı. Bu arada hala hamile kalamadım:) bir de üzerine regl düzensizliği başladı. Kaldıki bırakın günü gününü saati saatine regl olurdum her zaman(28-29 günde bir)
Haziran’da iki hafta arayla regl oldum. Temmuzda hiç regl olmadım. Ağustos’un 1 inde regl oldum bu sefer döngüm 25 gün sürdü. Şimdi bu ay ne zaman regl olacağım meçhul. Doktora gittim Ağustosta hormonlarıma tekrar bakıldı ancak hiçbir şey çıkmadı. Herşey normal gözüküyor. Kist vs de yok. Hsg çekilmiştim zaten orda da herşey yolunda. Bu ay regl olursam aşılmaya başlayacam. Bu düzensizlik neden oldu anlamadım çok uzun sürdü kaç aydır böyle