İyi günler 7 haftalık olduk bugün . Perşembe özel doktorumda bebeğin kalp atışını da duyduk . Bugün devlette kan tahlillerim için gittiğimde keseyi gördü bebeği göremedi . Çok bastırıyordu bide değişik bir kadındı . Kilomda var/ İdrara sıkışık değilsin belki ondandır dedi anlamadım kafam karıştı . Birşey olmamıştır inşallah 😒