Gamzeyt cnm bnimde adetim bitti ve o günden taki yumurtlama günüme bir gün kala hep değerlendirdik yani bu süreçte 6 gün hep oldu ama yumurtlama günüm de o gün bir den idrar yolu enfeksiyonu oldum ve o günü değerlendiremedik iki gün geçti üzerinden artık bu ay da hamile olmayacağım düşüncesiyle korunmaya başladık çünkü bu ay da son hamile kalmasam daha deneyeceğim diyordum eşime çünkü onun psikolojisi de kötü yanı oldu mu adı mi vs vs olamynca insan üzülüyor ister istemez adetime 4 gün vardı rüyamda test yaptığımı ve iki çizgi gördüğüm öyle uyandım etkisinden çıkamadım hayır olsun inşallah diyerekten test yaptım ve işte o on dünyalar bnim olmuştu silik çizgi çıktı 3 gün de yaptım gene aynı şekilde o gün hastaneye gittim kan verdim ve hamilesin dedi doktor çok şükür şimdi 13+2 günlük olduk 🥹 Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah hiç umudunuzu kesmeyin ve sitesten Uzak durun günü zamanı geldiğinde bu ay da tutmadı diye düşünürken çıka verir yavrunuz 🤗🤗