zeynepb01 Ayın 5 inde doktora gittim yumurtam oluşmuştu cumartesi pazartesi ilişki dedi daha sonra dün kahverengi leke geldi bugün test yaptım böyle çıktı reglime 1 hafta var daha
mucizebebekkk589 zeynepb01 canım benimde 5 Eylül yumurtlamaydı beklenen tarih 19 Eylül bende korkuyorum yapmaya aksilik evde testte yok 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ inşallah vardır senin de 🤲🏻 dün ve bugün kahve leke geldi bende de inşallah yerleşme kanamasıdır 😞
Mariam2 zeynepb01 bu test bebe time yalancı pozitif veryior dikatet benim de boyile 3 tane yapmıştım 2 Side boyile poztif ama negatif
yusracim zeynepb01 ovulosyon testi olmasın benimde başıma geldi dışı başka test içi ovulosypn testi çıktı