Fatoss3- Kızlar hastaneye yatisim oldu 2 saatte bir ağızdan ilaç içiyorum suyun içinde bu şekil doğumu basliyan oldumu
minnoshan Fatoss3- hiç duymadım canım allah yardımcın olsun inşallah su gibi kolay sağlıklı doğumun olur