drkc Anneler merhabalar daha öncede bu hastane ve doktorlar hakkında konuşmuştuk birçok anneninde bu konu hakkında paylaştığı şeyler olmuştu bugun yaşadığım bişeyi size anlatmak istiyorum bu hastane yeni açıldı ve ben açıldığından beri gidiyorum kadriye hanıma muayne ve doğum ücreti ucuz diye benim gibi düşünüp ve giden birçok annelerimizde var. doktorumla sezaryan doğuma karar vermiştik normal doğurabilme ihtimalim olmadığı için bende onaylamıştım ve doğumuma 1 hafta kala biz başta herşeyi konuştuğumuz halde bana herşey dahil 1650 tl diyip bugun isteğe bağlı sezaryan diyip 3.500 tl fiyat çıkardılar ki sezaryan doğum benim isteğim değildi sırf para almak için bu yola başvurmaları o kadar iticiydiki hastaneyle tartıştım bana bunu başta söylemediler şuan başka hastane ve doktorlara gitmek zorundayım sizde benim gibi mağdur olmayın istedim😞
Sandyy drkc Baştan kağıt mi imzalatmak lazım sözlerine güven olmaz demek ki Diğer yorumları bende okudum bu sene fiyat artışı olmayacak demişler çoğu kişiye Bende oraya gidiyorum ama sadece telefonda fiyat aldım.
GamzeLmira drkc Bende elif hanıma gidiyorum. Bende muhasebe ile birebir görüştüm fiyatlarda herhangi bir değişiklik olmayacağını söylediler. Öyle yaparlarsa cingarlık çıkarırım. Oyun oynamıyoruz sonuçta..
drkc Sandyy tam tersi doktor bana bi kağıt imzalattı ben muhasabeye gidince o kağıtla söylediler normal doğum normal olabilir belki ama sezaryanda baya sıkıntı çıkarıp geçiriyolar o kadarda ısınıp sevmiştim orayı böyle bişey yapcaklarını gerçekten bilmiyodum
drkc GamzeLmira bende başta görüşüp konuştum hemde kaç kere ama pek bişey ifade ettiği anlamına gelmedi maalesef ama elif hanımı bilmiyorum doktorunla bi konuş istersen normalmi sezaryan mı sizin
GamzeLmira drkc Normal düşünüyorum canım şuan. İlk doğumumda normaldi. Haftaya kontrole gidicem yine konuşurum. 🙂 Onlarda iyice dalgaya aldı bu işi. Adam gibi bilgi veriyolar sonra cortluyolar.