Prenses_qw merhaba cnm bnde adetime 4 gün kala yaptım silik çizgi çıktı 3 gün Kala bir daha yaptım gene silik çizgi çıktı o gün kan verdim hamile olduğumu öğrendim şimdi 13+2 günlük olduk Rabbim size de nasip etsin inşallah ama geleblik var tebrikler 🤗🤗🤗