ecemingo 3 yada 5 taksit yapılıyor. Doğum yaptım kızlar ama doktordan memnun kalmadım. Aklım olsa halenura giderdim. Gereksiz sezeryana alındım.
ecemingo dygzfr ek ücret çok bişey çıkmadı 13bin kadar ekstra çıktı. Aldığım hizmete göre ideal bir rakamdı bence. Onuda 3 yada 5 taksit yaptılar, karta göre değişiyor taksit sayısı
senaaaaaaaaa1 miroski merhaba 28. Haftaya kadar doktorum ezgi hanımdı fakat hastalandı işi bırakmak zorunda kaldı şimdi ceyda hanımla devam ediyorum Ceyda perçinoğlu ve cok iyi doktor çok memnun suan 35. Haftamdayım 3 kere gittim
senaaaaaaaaa1 miroski ben doğum paketi almıştım yeni yıla girmeden oyüzden suanki fiyatları hiç bilmiyorum
ecemingo dygzfr Sakın refika hanıma gitmeyin. Ben gittim pişmanım. Malpraktisiyle meşhurmuş, haberimiz yokmuş. Kendinizi ve evladınızın canını emanet edebileceğiniz bir hekim değil.