Sevgiiss Kızlar nasılsınız nasıl gidiyor hamilelik kalp atışını gördünüz mü? Son adet tarihine göre 7+4 ama ultrasona göre 7+0 şu an . Aşırı bulantım var ve kusma . 2-3 saat bulantı sallıyor sallıyor birden kusuyorum rahatlıyorum . Sizin nasıl gidiyor 🌸
Bykessra Sevgiiss 8+3 teyim. Beşinci haftadan beri midem bulanıyor ama hiç kusamadım rahatlayamıyorum o yüzdende. Ama 6-7 haftalardaki ki gibi etkilemıyor bulantı 4-5 gündür sanırım alıştım
Aslanaslan 7+2 midem bulantım bel ağrım çok sık altı haftalıkken keseyi gördüm kalp atışına bakmadık daha
gulsuzn @Sevgiiss 7+2 yim keseyi de bebeği de kalp atışınıda gördük hafif kasık ağrıları dışında hiçbir şey yok bazen gerçekten hamile miyim diyorum 🤭🤭
Sevgiiss gulsuzn maşallah olmaması da güzel ben 5-6 defa kısuyorum ama tüm gün midem sallanıyor bulantı bulantı . Çok zor geçiyor ilk hamileliğimde böyleydi benim