NimetSa Kızlar oğlusum her doktora gittiğimde yüz üstü yatıyor namaz kılar gibi bi pozisyonda kaç haftadır böyle doktor elini ayaklarını sayacak göstermiyor yüzünü falan sizde de böyle sürekli o pozisyonda duran oldu mu yada döner mi ne zaman döner düzelir bilgisi olan 😘
Gulnar44 NimetSa ben 18 haftalıkken gitmiştim aynı benim kide öyle idi namaz kılıyor bebişlerimiz 😊🤣 ama herzaman aynı pozisyonda kalmıyorlar değişiyorlar sürekli haraket halindeler canim sen ac mi gitmiştin doktora
NimetSa Gulnar44 tok gittim canım benim ki 3 haftadır aynı pozisyonda valla inş bidahaki sefere düzelir ☺️
Gulnar44 NimetSa ben kan vericem diye ac gitmisdim öyle idi düşündüm belki ac gittidigim içindir ama insallah düzelir canim