busra34__ Annis7 maşallah inşallah en kısa sürede atlatırız ne diyim bende de leke şeklinde kahrengi hala sms fazla değil biraz belimin yan kısımalrında ağrı var bakalm gün boyu yattım sabah akşam progestan içiyorum bakalım endişe korku herşey var malesf
busra34__ Annis7 en azından uyarmış eğer kendiliğinden görsen daha çok korkabşlirsin öyle düşün içini rahatlat😢zor ama işte napalım
busra34__ senatannn merhaba bende rahim ağzı kısalığı çıktı kanamadan sonra progestan kullandım 32.haftama kadar kullandm 35 haftada suyum geldi erken doğum yaptım 8 martta oğlum iyi şükür 25 günlük olduk🥰 sen hamile misin yoksa doğum yaptın mı
Annis7 senatannn 38+3 olduk şükür hala bekliyoruz bakalım hayırlısı ile gelir inşallah. Senin de doğum planlanıyormuş sanırım yazılardan gördüm sağlıkla kavuşursun inşallah 🤲🏻
senatannn busra34__ ay çok sevindim bende şuan 37 haftadayım bugün doğum planlanacak bakalım nasipse 😍😍 sağlıkla büyüsünler