senatannn Benim hiç bir şeyim yokken bir anda su gibi kanamam oldu bacaklarımdan aktı. Kesin düştü bebek dedim ama şükür yine de yaşıyordu. Düşük riski var dedi dr ve yat dinlen dedi. Ertesi gün bile pıhtı şeklinde sökülmem oldu ama 3 gün sonra kanamalarım baya durdu kahverengi lekelenmeye döndü. Yatarken ayağınızın altına yastık koyun bence faydası oluyor ben öyle yaptım. Uzun süre ayakta veya oturur pozisyonda kalırsam akıntım artabiliyor. Bu olayı yaşadığımda 8+3 dük şimdi 9+5 olduk kanama alanım küçüldü ve dr bebek büyüdükçe oraya bası yapacak daha da küçülecek dedi. Açıkcası içimi rahatlattı inşallah herkes sağlıkla bebeğine kavuşur.