Mel-da3 ben 35 haftalıktım canım on gün daha tutabilirsek iyi olur bebek için demişlerdi, o kadar çabuk başlamaz doğum sancısı değildi muhtemelen nstde çıkan endişelenmeyin ama takipte kalın aynı zamanda.
36.haftaya girdim biraz daha rahatladım ben de artık kritik dönemi atlattık gibi bir şey 🙏