beyzakayahan Merhaba nasılsınız? Doktorum detaylı ultrason için yeşim bülbülü önerdi bu doktora giden var mı tavsiyeleriniz varsa paylaşır mısınız
gulceey beyzakayahan bende ona gideceğim 16. Haftadayım ama çevremden öğrendiğim çok bilgili ve tatlı bir doktor olduğu. Kötü bir yorum bir deneyim yaşayan duymadım. Ondan daha uygun fiyatlı perinatolog buldum ama içime sinmedi yeşim hanımı çok önerdiler