Meralim09 Doğumum Nisan'a denk geliyor ve bu ay kıyafet almam lazım bebeğim için ama 0-3ay kaç adet 3-6 ay kaç adet ne alacağımı bilemiyorum listeniz varsa yazabilirmisiniz rica etsem
Deletedmom277 Meralim09 İlk ay İçin sadece 0-3 ay al 2. Aydan itibaren 3-6 Alman daha iyi olur hızlı büyüyorlar
Yasemincifci Meralim09 cabım 0-3 ayı cok alma bak ben sana aldıklarımı söyleyim İki tane hastane cıkısı aldım 10 lu 4 tane patikli takım aldım 2 tanede yedek zıbın aldım 0-3 ay için bunları adılm 3-6 yada tulum aldım patikli patiksiz 6-9 uda doğunca alcam